środa, 5 sierpnia 2015

Odc.55...Co robi bezsenność ze mną...


......?

Kochany syneczku!!  Tak bardzo się cieszę że Jesteś!!!  Mój mały promyk słońca każdego dnia 💗💗💗💖💖💖Kocham Cię całym mym matczynym sercem. 
Nigdy nie zapomnę 9.01.2013 -to byłeś Ty!!  Te dwie kreski na teście ciążowym.Mój wyczekiwany cud!  Się zdarzył!!!rósł we mnie! Byłam taka szczęśliwa ;) 
....idąc do pracy co rano-modliłam się... MODLIŁAM SIE O CIEBIE -tak było mój ukochany skarbie. 
Były problemy. Urodziłeś się wcześniej... TE 3 tyg.i nie nazywano by cie Wczesniakiem,ale dzięki temu żyjesz i jesteś małym Rozrabiaką którego mocno kocham 💕 💕 💕!!! 
Bardzo często dziękuję Bogu za Ciebie i twoje zdrowie,bo tak bardzo bardzo chciałam ciebie w mym życiu. 
Kocham cie syneczku. 
Twoja mama.

Memu życiu sens nadajesz
Kocham cie mocno - zawsze o tym wiedz 
Bo moje serce bije dla ciebie 
Będę obok ciebie w każdej potrzebie 
Pamiętaj synku - ty masz mnie... A JA CIEBIE...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz