poniedziałek, 24 sierpnia 2015

odc 61...Taki serial nas czeka...


: losy wcześniaków i ich rodzin w nowym serialu dokumentalnym TVP



....100 razy myślałam czy będę oglądać.... 
Przecież to ten SAM  oddział CI SAMI lekarze którzy po cc ratowali moje maleństwo...TO miejsce do którego codziennie przychodziłam dawać mojemu synowi miłość i wsparcie by było dobrze ....
I ta bezsilność rozpacz -że spotkało to nas....oraz nadzieja że MUSI ! być dobrze....i łzy..łzy ...łzy...

Mieszkam niedaleko tego szpitala. 
Zawsze jadąc blisko mam gęsią skórkę. W tej głowie pojawiają się obrazy stamtąd....chyba zawsze tak będzie....

Będę oglądać i będę płakać z chusteczką w ręku. 
Może potrzebne mi to do samooczyszczenia .
Zobaczę tych wspaniałych specjalistów którzy ratują dzieci ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz