wtorek, 1 września 2015

odc 64....nowości dzisiejszego dnia...


1 WRZESIEŃ....
......pierwszy dzień szkoły-u nas nowością GIMNAZJUM....
...sprzedany na Quinny Zapp Xtra 2 ....lansiarki wózek ....
...Upał -oj chyba takiego nie było -ja w każdym razie nie pamiętam ...

Gimnazjum. 3 etap nauki moich dzieci .Nie wiem jak będzie -z czasem wyjdzie czy to fajna szkoła .Czy moi nastolatkowie zadowoleni ?
Chodzą do różnych klas- i tu kolejna NOWOŚĆ -do tej pory moje bliźniaki byli zawsze razem-przedszkole,nauczanie 1-3 ,potem 4-6....a tu "rozwód" po latach...
Nie wiem czy im to na dobre wyjdzie czy nie...Choć mam swe typy-ale to ujawnię pod koniec 1klasy...
Martwi mnie czas lekcji ,bo chyba do 17:10 to trochę za długo :( W domu ok 17:30..mało coś dnia zostaje na naukę wypoczynek i inne zajęcia...A zimą ? ciemno ...niefajnie jakoś tak ... ;/


Quinny Zapp Xtra 2....wózio kupiony w kwietniu 2014...Miki miał prawie 9mcy...Wózio spisywał sie nieźle ,co nie znaczy że to "ten" idelany. Lansiarki tak.Drogi-tak.Wygodny dla Misia -tak. Ale jego czas minął. Z czasem wyszły jego minusy,które niestety skłoniły mnie do sprzedaży. Mam nadzieję że mały Antoś będzie zadowolony :D
Choć wiecie ....sentyment pozostał. Jakoś mi tak dziwnie jak w domu już nie stoi i nie czeka na spacer ehhehehhe.....brzmi jakby to pies był :P
W każdym razie szukamy następcy.




wózkowe wspomnienia :D i love quinny zapp xtra2 

Upał dziś był niesamowity. Jakoś z 1 września mi się nie kojarzył :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz