czwartek, 17 września 2015

odc 69....nadal o plaży... :P


ehhh ten widok będę wspominać napewno...

......
Jestem dumna z mego syneczka :D a już miałam wątpliwości ...Butów nie chciał ściągnąć ,żeby po piasku pobiegać :) to takie wspaniały masaż dla stóp....
A tu ...buty ściągnięte,niby założone sandałki...ale tez szybko znikły z małych stópek i zaczęła się bieganina.Przez chwilę wkurzał się że piasek się przylepia,że wchodzi między paluszki ale wygrała radość :D 
No i.....pobiegaliśmy po wodzie ! tak tak -tez byłam w szoku,bo zimna jak z lodówki....i musiałam na plecach niuńka nieść bo chciał więcej ..i kąpanie było mu w głowie bo pokazywał tam tam..gdzie głębiej...heheh ale miałam dziś z nim ubaw :D

siedzę i myślę? lub odpoczywam....?

mała stópeczka :d moja najukochańsza   # mylove#

matki stopy....heheh 

ja słonecznie :P

..takie tam pomysły..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz