piątek, 26 maja 2017

odc 153 Mamą być...



#dzień matki
#miłość 
# rodzicielstwo 

Gdyby mi ktoś te 15 lat temu powiedział jak ciężka jest praca mamy nie uwierzyłabym. Jednak trzeba zaznać to samemu. Każda mama niby ma tą samą pracę a czasami tak bardzo się różniącą.... 
Trud ciąży,widzę jak inaczej jest przedpremierowo ,a jak z każdym następnym dzieckiem. Człowiek mądrzeje ! ...ale i też głupieje...
Zawsze zadziwiało mnie TO małe maleńkie dziecko po urodzeniu ,tak bardzo zależne od nas dorosłych .My dla niego całym światem -ONO dla nas RÓWNIEŻ. Ileż razy mówiłam ...cud prawdziwy cud ...z 2 małych komórek - rączki nóżki bijące serduszko ...no wszystko ! i ten wzrok pełny miłości wpatrzony w nasze twarze ! eeeehhhhh jakie to piękne i sentymentalne!
Jednak ....jest druga strona medalu ,ta mniej "reklamowa "???... choroby ,trud wychowania,dojrzewanie dziecka czyli całkowita odpowiedzialność za dzieci...
i choć czasem ciężko mi bardzo, mam ochotę uciec ,i pobyć z tydzień na bezludnej wyspie z kawą dobrą książką i wygodnym łóżkiem w pakiecie ,WIEM JEDNO -kocham te moje 4 potwory! Życie z nimi jest ciężkie ,bez nich byłoby okropną pustką ! 
Mimo że Marysia była dla mnie wielkim zaskoczeniem i szokiem ,dziś mogę powiedzieć ,że NIC bez powodu się nie dzieje.Taka miała być nasza droga.Będzie trwała jeszcze długi czas,bo dzieci też nas kształtują i uczą. Uczą miłości radości .
Rok temu mój rosnący brzuch 33+2 pokazywał swą miłość kąpiac mnie radośnie ! Jednak 4 lata temu w tym samym tyg ciąży ..byłam w środku wielkiej próby życia ,dzień przed cc ...na półmetku koszmaru,ale nie o tym dziś . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz