czwartek, 4 maja 2017

odc 148 o wszystkim i o niczym ...



..czyli o czym w głowie hula ...
Wiosna nas w ogóle nie rozpieszcza. Rok temu pięknie było, tęskno spoglądałam z łóżka...leżąc w ciąży.Nie mogłam żyć aktywnie...jak mogę pogoda wkurza na całego. Deszcz deszcz i deszcz ...
Rok temu w 30+1tc ....pisałam jak bardzo się boję.W tym czasie w 2013 zaczęło się źle dziać z ciążą z Mikim...rok temu odezwał się strach. Dziś raczkuje koło mnie moja kochana córeczka uśmiechając się wesoło ! i to co było złe zamazuje się mocno ! wspomnienia będą zawsze u nas ,w moim blogu ,który jej kiedyś pokażę.
Chcę wydrukować  moje blogi ,moje wpisy .Brzmią teraz jak pamiętnik...Pamiętnik rodzicielstwa .
ooo nie pada ...ale hit. Chyba spacer jednak wprowadzimy w życie . 
A właśnie nie pisałam.Zapisałam się na siłownię.Moją odskocznię :) nie będę fot mamą ,ale kondycja wskazana !  cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz