środa, 23 listopada 2016

odc 123 Moje diso czyli chusty cd...


Szukam swoje DISO czyli chustowe LOVE.
Tak ostatnio myślę że cube jest super :P jakoś je polubiłam .Wszystkie. Dwa z szeregu wielu mam ,no prawie bo drugi cube zawita wkrótce. 
Ale..... 
Ale ja mam plan .Na wiosnę chcę nosidełko, myślę że będzie szybciej  i idziemy...tatę wciągnę w preceder . 
Ale jak i tak chcę na lato mieć chustę  po prostu MOJE CHUSTOWE LOVE. 
Musi byc jasnych kolorów ,taka energia na wiosnę i lato ! 
szukam ,oglądam ,podglądam u innych ich diso....myślę jaka gramatura da córci radę ....
Obecnie mam 3 pomysły ...lecz do realizacji jeszcze trochę ...

Nie wiem jak to do wiosny będzie ? Co skradnie moje serducho???
mam nadzieję że zanajdę i zakocham sie na zabój i to bedzie moja jedyna chusta ,moje diso....




Indio viola azzuro z lnem  fioletowa piękoność ( oj mam słabość do tego koloru ! ..a miało byc jasno heheh )..






Piękny GIRASOL rainbow 
Girasol Ranbow Light  świetna ! taki ładniejszy cube wowwww w stronę tej firmy, noi ceny fajne !


LennyLamb  Złoty Tulipan jakos zapadł w moje oczy i mózg...kolory fajne choć ta odcień zieleni mnie trochę zbija z tropu... 

....... i co jeszcze mnie porwie ?????7
cdn....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz