piątek, 18 listopada 2016

odc 122 Światowy dzień wcześniaka


#międzynarodowydzieńwcześniaka#




17 listopada...każdego roku !!


Nigdy nie pomyślałam że ten dzień będzie dniem mojego dziecka....tfu moich dzieci ...i to wszystkich !!!!! Całej czwóreczki !!!
Kiedy urodziłam bliźniaki ,ale tu wiedziałam że tak może być ...bo 160cm mam...bo to 1 ciąża ...bo mało ważyłam /jedyne 48 kg/...bo BLIŹNIAKI .... Dotrwałam 35tc...35+0....szybkie cc tętno jednego z dzieci spadało... 
Po 11 latach będąc w ciąży nie myślałam w ogóle o tym że może moje 3 dziecko zrobić niespodziankę przedwczesnych narodzin....zrobił ...w 31tc zaczęły wyciekać wody ...Miki urodził się 33+3 tc.... noi moja najmniejsza niespdzianka ...Tym razem byłam na "rewelacje"  już nastawiona . Marysia ur się w 34+6....wody zaczęły też wyciekać .
MOJE ciąże to 8 mcy i koniec .  Taka skrócona ciąża made in JA. 
 Wspaniałe wcześniaczki mają swój dzień :) zdrowe wykochane NASZE !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz