wtorek, 30 sierpnia 2016

odc Bo nam wcieło odc 106..


Kiedyś już miałam pisać o tym. Wkładki laktacyjne.
No próbowałam już większości firm ....a racji że musze je nosić może co nieco podpowiem ...
miałam wersję w opakowaniu pomarańczowym Jedne w fajniejszych ,ceny nie znam ale pewno tanie nie są . Profilowane ,dobrze trzymają wilgoć ,nie rozwarstwiają się ....Duży plus dla nich .







Fajne -chłonne i dobrej jakości .Też duży plus dla nich. Cena nienajgorsza. 






 Najczęsciej kupowane przez dostępność + zniżka na karte rossnę !  Jakoś śwetna za tą cenę . Pewno będe z nich najczęściej korzystać.






Podobne jak z rośka tyle że cieńsze .Jakoś ich nie polubiłam .Cena dobra. 





Zdecydowanie mój typ ! Małych rozmiarów ,trochę grubsze czyli coś co lubię . Będę wracać do nich . Cena na necie dobra jak za 50 szt. 






Najgorsze bo bardzooo duże krazki ,za duże ,zazwyczaj wystawały ze stanika...szybko trzeba było zmieniac na nowe. Nie wrócę do nich .






Też jedne z lepszych .Fajnie pakowane bo pojedyńczo :) Więc dyskretnie do torebki mozna było zapakować. Chłonne ,profilowane .Na duży plus. 



Po tej firmie spodziewałam się więcej. Niby profilowane ale to jedyny plus....cienkie ,ale i słabo chłonne,trzeba często zmieniać. Jakoś ich nie polubiłam ,czekałam żeby się szybko skończyły...





Teraz czekam na takie coś ....Oby spisały się jak ich jednorazowe koleżanki :D  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz