poniedziałek, 5 września 2016

odc 108 Ostatni dzień wakacji...


31 sierpnia...Ostatni dzień wakacji.
Co to oznacza? 
Szkoła ,przedszkole ,złobek .Wszystko rusza od jutra. 
Tysiące rodziców z niepokojem zaprowadzi swe pociechy do placówek po raz pierwszy....
Strach się bać . Ja tez mam obawy jak każda mama ..czy w ogóle się uda ? Widzę jaki etap ma mój syn...Krzyki,rzucania i płacz o wszystko przy mnie ...w domu... A tam? ogrom dzieci ,obce Panie...wizję mam okropną ,naprawdę.
W sumie te początkowe rewelacje mi nie obce ..pracuję z dziećmi ,wiem jak to wygląda.Jednak inaczej jak się swoje zaprowadza...
EDIT.. dziś 5.09. 
Mieliśmy dziś mieć swój debiut ,ale sprawy zdrowotne nas w domu zatrzymały...
Nocne płacze stękania i mój bolący z nerwów brzuch...

Z innej beczki...3 mce temu leżałam juz na patologii z wyciekającymi wodami płodowymi...z tysiącem myśli ,z wieloma obawami...To był OSTATNI dzień ciąży mój 34tydz ciąży +6...wkrótce miałam poznać moja córeczkę ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz