czwartek, 22 września 2016

odc 111 być szczęśliwym ...



Szczęście . Pojęcie naprawdę bardzo ale to bardzo zróżnicowane .
Dla mnie to uśmiech dziecka spokój oraz zdrowie ponad wszystko.
Ładne rzeczy cieszą oko cieszą mózg  ale na chwilę ...a uśmiech dziecka zawsze i wszędzie wyciągnie na twarz uśmiech i radość...
Zgadzam się z zdaniem że .."w życiu piękne są tylko chwile..." bo nie ma tylko samych dobrych dni ...jest różnie. Życie rzuca nas to na prawo to na lewo a my wychodzimy na przeciw rozprawiając się z kłodami pod nogami ...ale nie o tym.
Moje chwile ..to wyjazdy wakacyjne -to słońce piękne widoki ....ta chwila poza domem .Pamiętam jak szłam z Zadarze a w moim brzuchu tańczyły motyle ....koło mnie dzieci szt 2...koło mnie kochany mąż. Chcę znowu te motyle !!!!
Radość mnie unosiła dawała siłę .To była MOC ,naprawdę power ,paliwo do miłości cierpliwości -paliwo by być szczęśliwym.
I wiem że SZCZĘŚCIE  TO STAN UMYSŁU.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz