sobota, 13 sierpnia 2016

odc 102 urlop..





Tak chciałabym urlop od wszystkiego na chwilę . A mam od neta do wtorku. Dziś lte pożyczony daje mi radochę chwilowo.
Urlop -super wynalazek. Czy tylko od pracy...no tak ależ ja jestem w pracy 24 h/dobę. Czytałam ostatnio wspaniały wpis motheratorki ,chylę czoła za trafny wpis !  Ja dodaję drugą część - urlop matki od dzieci ,od obowiązków od zmęczenia,wstawiania w nocy ...od życia domowego podsumowując.  Czy to jest złe że chcę czasem uciec i posiedzieć sam m na sam z książką i kawą  lub ja i net -tylko my. 
Myślę, że to ważne żeby zrobić co jakiś czas reset ,żeby nie oszaleć ,żeby mieć siły i lżejszy umysł noi cierpliwość.Nie oszukujmy się tego ostatniego trzeba naprawdę spore pokłady posiadać ...

No to do zobaczenia we wtorek ,wracam na net :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz