wtorek, 23 sierpnia 2016

odc 105 Ona jest cudowna !



Tak TAKKKKK ! 
Ona jest cudowna ! Maryś moja kochana ! 
dziś miałam szał pał...sama cały dzień  Mała+Miki czyli jest co robić....plus to co musze zrobić ...i sielsko nie bedzie raczej czyli matko kawę pić bedziesz zimną jeśli wogóle wypijesz...zapomnij o chwili for you ...
Wieczór nerwowy jak zwykle ...Miki spac nie chce iść ..marudzi jęczy ....Maryś też popłakuje bo cyca chce ...a ja klona bym wtedy potrzebowała na szybkiego ....no marzenia oj marzenia...i latam jak ten czub... 
Maryś podydała....przebrałam ją ...i lezy moje kochane maleństwo czeka na mamę na cyca do snu...patrzy i śmieje się do kwiatów które wiszą u lampy ..i śmieje i zaczyna głużyć....serce mi topnieje ....!!!!!!!!!!!!!!! Miki zasnął...Cyc podany. Sen. A moje skołatane nerwy dostały dawkę miłosci taki energy drink dla mojej duszy!  Kochana córeczka :D 

to te kwiaty.../śmiechowe ...:P /




i ten boski uśmiech topiący mnie całą 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz