sobota, 4 listopada 2017

Odc 178 pamięć.



Pamięć. 
Jak dotąd mnie nie zawodzi. 
2 lata temu Ta minuta gdy zobaczyłam 2 kreski na teście trwała.....znacznie dłużej. Ta chwila zapadła w pamięć, ten dzień rozpoczął coś nowego, pięknego ( o tym dowiedziałam się jednak później..)
Świat stanął na głowie,mózg wskrzesił mnóstwo pytań bez odpowiedzi, to popołudnie i ten kawałek plastiku - który zaśmiał się ze mnie i moich planów ZMIENIŁ ME ŻYCIE BEZPOWROTNIE. 
Ma prawie 17 mcy i słodko śpi obok mnie. 
Uśmiech losu i zarazem chichot złośliwego karła o imieniu " plan  na życie "...
( musiałam napisać choć 2 zdania,wyszło więcej. Moja potrzeba wspomnienia o tym pokonała mnie dziś rano.)  
Tak córeczko "znamy"  się już 2 lata!! 💛 💙 💜 💚 
2 lata temu powiedziałaś "istnieje mamo"  
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz