wtorek, 26 maja 2015

odc 37 Mamą być....



Po raz 13 ....Po raz 2.... przeżywam Dzień Mamy...
Bliźniaki mnie wczoraj do Grycana zaprosiły :) miałam ucztę pyszną ...



Dziś kwiaty ...życzenia laurkowe i obrazek :D 


Kochają mnie te moje dziecięta....


od razu przypomina mi sie mój wiersz ....który napisałam jak Mikiego urodziłam .....serce mi go dyktowało....

.."Kocham Cię mocno matki sercem
 Z każdym dniem kocham cię coraz więcej 
Twój uśmiech jak słońce mnie grzeje
 Gdy coś nie tak ...z zmartwienia szaleję
 Gdy Twoja rączka mej twarzy dotyka 
To co złe kiedyś było... gdzieś znika.."
                                                                      .....
                                                                         .......
                                                                              ...............

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz