piątek, 24 lutego 2017

odc 138 takie tam bla bla ...


      *********



Czas mamuśki , czyli po 21 najczęściej. Czas na net ,na bloga ,na serial ...i inne "atrakcje"...Tyle , że szybko chce mi się spać i często takowego czasu brak .Padam na ryło w poduszkę ...i mam swe spa i rozrywkę w jednym. 
Czuję karb czasu na plecach. Świeżość i energia już nie ta....której bym potrzebowała .
Brak mi fryzjerki,kosmetyczki i fajnego ciucha....no niestety czuję się bardzo zaniedbana.... Alee....w marcu idę na 3 masaże ,i już przebieram nogami...bo chce zacząć tym masażem,tym razem relaksacyjnym nowe życie ,ze tak to ujmę. 
Przede mną jeszcze wersja aromaterapeutyczna oraz klasyczna...sama jestem ciekawa :D ...do tego nieśmiało dodam dieta ...choć mała na takie -7kg....i trochę ruchu ,marzy mi się siłownia ...i powinno byc veeryy good....


Z innej beczki mówiąc....Marysia ząbkuje ,co idzie za tym ...pobudka i nawet 4 razy żeby jedynie pocumkać...rano jestem jak z horroru....włosy dęba,oczy podkrążone i mózg wołający kawyyyyy ,choć wolałby wołać dobrej nocy w ten dzień....ALE JAK ??? ALE JAK ŻYĆ? - jeśli dzieci wstają uśmiechnięte gotowe do zabawy ....noi lecimy na   przeżycie "oby do wieczora "....
Wypatruje tych zębów jak zbawienia czy coś...bo może moja jakoś nocy się polepszy ??? ( jakaś szansa tam jest no nie ???)
Miki ....kryzysso na największym levelu ....ta non stop drąca się gęba, że tak brzydko powiem ....aaaaaaaaaaa uuuuuuuuuuu eeeeeeeeee...w największej głośności jaką fabryka dała (czyli ja??? i mąż? ) ...Spadnie coś już się drze,coś chce znowu ...i tak w kółko...Nawet ostatnio sąsiadka stwierdziła...."A to twój głosik Miki"....nie k....mój ja krzyczę takim głosem z nudów ....wrrrr...
Włącza mi się tryb licz do 10 ...licz do 10 nie daj się sprowokować matka ..licz do 10 ....i tłumacz i tłumacz .... CZYŻBY bunt 4 latka? ( bo 2 i 3 latka już był ....) ileż jeszcze tych kryzysów ...5,6 ? latka....a potem wznowa nastoletnia? 11....13...16 ....  
...i ja zacznę drzeć się jak Miki ....wtedy...

z takiego kubka powinnam pić <hhahah>

dobra zmykam spać ...bo północ wkrótce ....
cdn ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz