niedziela, 12 lutego 2017

odc 136 gadżety pełną parą :P





A już myślałam, że się z tego wyleczyłam.
Nie to jest nieuleczalne.Jedynie przeszłam okres inkubacji.Zdecydowanie.

Przed nami tj.ja decyduję,mąż płaci :))))

-fotelik do samochodu 9-36 
-fotelik do karmienia dla Marysi -koniecznie musi być mobilny
-kusi mnie mały wózek mega mini rozmiarów 
-także oko we mnie wpatrzył basen z kulkami ...
- i szukam chusty letniej ,jasnej,moje diso ...ale coś tu słabo idzie 

Moje imaginacje siedzą w głowie i mi dogadują ,ale myślę że mąż tego w ogóle nie podziela,patrząc okiem rodzinnego bankiera. 
Ostatnio siedzę przy necie.Czytam,porównuje.W końcu znajdę moje must have !

.....taaa zawsze powtarzam to wszystko dla rodziców jest ..nie dla dzieci .....
......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz