wtorek, 21 lutego 2017

odc 137 włączyć dobre myślenie !




Wewnętrzna siła. Czy ją mam? Czy jest we mnie ??
CZY to umiem zrobić? dobre naprawdę dobre pytanie.
Zima ciągnie się jakby rok miała ...jak nie smog to deszcz czy choroby zatrzymują nas w domu. A już moim szczytem głupoty na wyjazd było nie zabranie wózka ...pomyłka zwłaszcza zimą. Bo nosidło i chusta w tych całych ciuchach to dla mnie totalna pomyłka.
To że są choroby norma ...to że zima daje w dupe norma...To że 3,5 latek ma znowu bunt ,chyba 4 latka to norma???
I że jestem non stop mega zmęczona to napewno norma ! JAK  się uwolnić od złego nastroju,od złych emocji oraz braku siły? 
odpowiedź moja WIOSNA .
i wstanie rano z myślą ! Jest dobrze jest dobrze a będzie jeszcze lepiej!!!!!!!!!!!!!!
Power jest w nas cały czas. Niestety go więzimy tłamsimy i mówimy że nie go nie ma ! a to tkwi w nas cały czas.



Piszę listę wkrótce co zamierzam .Uda się !!!!!! WIEM TO !

Przed nami znowu zapis do przedszkola. Znowu się boję co będzie...wtedy byłam tak dobrze nastawiona. Jednak widzę, że Miki był niedojrzały co tej decyzji,wiele czynników się na to złożyło....nowe rodzeństwo,moje zniknięcie do szpitala ,przeprowadzka ...zaburzyły jego świat ,przedszkole było następnym krokiem to nieznane....i to był ten krok za daleko.
Teraz widzę jak lepiej znosi dorosłych,dzieci wokół ...jest zdecydowanie lepiej. 
Dziwić się dziecku my dorośli nie lubimy zmian...nie lubimy nieznanego...

Dziś leje i leje....dzieci mi zrobiły niespodziankę. 
Maryś po wielkich nojach zasnęła....i Miki ...też...położył się śpi....wowww dawno nie było tak cicho w domu. Niestety przez chwilę ale BYŁOOO :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz