wtorek, 24 stycznia 2017

odc 133 Beznadziejność & Zajebistość



Szukam i wiem że znajdę TO
TO właśnie TO będzie mi dawało uśmiech i satysfakcję codziennie rano ,gdy tylko oczy otworzę .
Każdy lubi być potrzebny,każdy lubi być doceniany ,każdy chce być dostrzegany.
Szukam swojego DISO życiowego i wiem że depczę mu po piętach. 
Ludzie dają siłę.Dużą siłę. Czasem jedno słowo unosi pod chmury ,czasem jedno zachowanie wobec nas daje power na cały dzień ,a nawet tydzień. 

Piszę bo kocham .Złoszczę się że nikt nie komentuje ....ale co z tego ....Ja czuję się spełniona.
Czuję się cool gdy ktoś mówi mi ,udziela mi się twoja charyzma,twoja energia. 
Czuję że żyję,że jestem po coś ,i nie tylko dla rodziny wyłącznie.
Sukcesie nadchodzę . Na razie błądzę jak w labiryncie ,ale znajdę drogę do celu i uściskam mu dłoń ! 

Cała ja beznadziejność i zajebistość w jednym miejscu .
BRAWO JA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz