wtorek, 10 stycznia 2017

odc 130 Podsumowań czas...






Biorę się za to już kilka dobrych dni .,..
Wirus który nas męczył jakiś czas musiał postawić swoją kropkę na i ....i mąż też był chory. 
Nie miałam czasu ,a potem siły ,i w sumie weny też...
 2016 rok za mną ,za nami od 9 dni.... Czy był dobry???
Tak to był dobry rok ,mimo przeciwności losu.Był.
Czas styczeń -...się okazało czerwiec...6 ...był czasem napięcia dla mnie,oczekiwania na 3 cc,oczekiwania na córeczkę. Strach z niepewnością oraz późną miłością panował aż wybuchł pewnej nocy... Czerwcowej nocy, sprawiając wszystkich w osłupienie ...Początki łatwe nie były .Lae to była i jest wielka miłość . 

Wesela w tym roku nam sporo w portfelach zamiotły,ale widząc radość ,a tej wycenić się nie da ,az miło było ich obdarować ,te 2 nasze pary.
i .... 30 ...40...50 chrzciny małe fajne akcenty .... 

Bardzo też cieszy mnie nawiązanie świetnych znajomości ,które napędzają mnie ku dobremu .Zaczynam wierzyć w ludzi ,zaczynam wierzyć że jeśli ma tak być- TO BĘDZIE , Wiele dróg w naszym życiu nie jest tak bez celu /chyba żadna w sumie /... D S M M jesteście WIELKIE !  noi I :d 

Przygoda w chustą ,Poznanie Ani. Moje 3 chusty .Coś wspaniałego dla mnie i Marysi . 
Uwielbiam jak wtula sie we mnie i zasypia.. Mrrrrrr.....loveeeee

Choroby. Były sa i będą..... mimo to najgorszy akcent roku przewijający sie potencjalnie w styczniu....potem czerwcu noi kończąc rok.... 

TO BYŁ naprawdę DOBRY rok ! 
cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz