wtorek, 18 października 2016

odc 115 Gdy kawa już nie pomaga...






Z serii Gdy kawa już nie pomaga tj. doły jesienne nadchodzą i pchają mnie w kąt wmawiając mi że nie mam siły, że jestem do niczego ....
Tak też oczywiście się czuję.
Czas to przełamać ! Iść do przodu ,bo przecież nie mam powodu do płaczu i lamentowania.
Fakt kiedyś dobra kawa i ciacho -ten duet szybko poprawiał humor ,dawał siły...teraz po tylu latach już nie .
Każdy ma wzloty i upadki.trzeba wstać jeśli sie upadło ,otrzepać jak kura z kurzu i wiooo dalej do przodu. Przylepić uśmiech ,w końcu stanie się normą ,i przeć na przód! 
a teraz ...WYKONAĆ CZAS.
Dieta by do lata jako tako wyglądać .
Rękodzieło czas zacząć. Przecież ja to kocham ,ja to czuję.CZAS NA ZMIANY. 
jeszcze tylko czas na prawoumocnienie...i jedziemy !
No to tyle . Dziś mi gra i buczy w duszy.
Dziękuję ci Maryńko moja mała że uśmiech potrafi mury złości i zwątpienia burzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz