wtorek, 11 października 2016

odc 114 cierpliwość i siła -kupię ! dużo i tanio


#siła#cierpliwość#





Jesień .
Choroby i katar i inne cuda niesie...
Ostatnio wizyty u lekarki raz w tygodniu to norma.Tak jestem panikarą wiem to...ale ja wyznaję zasadę dmuchać na zimne.
Czasem myślę ile jeszcze mnie czeka problemów..i tak zatruwam sobie mózg...zamiast na żywioł iść ...I tak tego nie obejdę .Choroby były są i będą ....co tu się czarować... Więc chce dużooo cierpliwości i siły bo na pewno będzie potrzebna. 
Od lat 14 szukam złotego środka na chorowanie a może to on??? siła i cierpliwość ...leki 100%...???
W takich momenach człwiek myśli...dziecko kochane daj mi tą chorobę ,odchoruję za ciebie ...ja sobie dam rady,a patrzeć nie mogę jak się męczysz....ileż razy tak myślałam ...oj setki razy...i wtedy doceniam stan -jesteśmy zdrowi...zmęczeni ale zdrowi....
Może jak pokocham zimę i jesień będzie lepiej???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz