sobota, 9 lipca 2016

odc 94...nowe początki...


Może od początku że tak powiem zacznę...
14 lat temu 33w6d byłam w ciąży -w drodze były moje bliźniaki 
3 lata temu  29w5d byłam w ciąży z Mikim 
noi teraz powinnam być w  39w4d....

14 lat temu moje wcześniaki przyszły na świat w 35w0d 
3 lata temu syn przyszedł na świat w 33w3d
obecnie córcia urodziła się w 34w6d... 
czyli jedenym słowem WCZEŚNIAKI ...4 razy wcześniej...
Jestem mamą wyłącznie wcześniaków. Wiem czym ten temat się je ...WIEM jak to jest..
Każda historia jest inna. 

Bliżniaki prezent od losu ...długo żyłam w niewiedzy że jest ich dwoje ,dowiedziałam się w ok 16tc... wtedy usg było czymś innym niż teraz postrzeganym i pożadanym przez kobiety .../no nie wszystkie.../
Syn Miki -wyczekiwany .Ciąża po latach .Radość z ciąży.
i teraz życiowe zaskoczenie ...Córcia Marysia -przestawiła nasz Świat o 180 stopni...Nasza mała królewna ! 

Za wcześnie -Miki    Gratis -nasza Marysia   - i oczyswiście bliźniaki których w tytule nie ma ...a jednak są :D 
Zaczynamy nowe oblicze bloga. 
Bolg mamy 4ga wcześniaków . Z radostkami z smutkami na co dzień ...Jak życie napisze. 
Zaoraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz