środa, 15 lipca 2015

odc.49....natłok myśli mądrych??



Podoba mi się to co zaczyna w KOŃCU się dziać w sklepach .Kobiety w ciąży przodem -szybko sprawnie bez stania w długiej kolejce !!!! 
Tu biję BRAWO Rossmannowi ! ....w Auchan są także miejsca uprzywilejowane oraz w  Ikea.... 
Ja akurat będąc w ciąży nie miałam problemów z tym tematem..po prostu na mojej drodze stawały osoby uprzejme  :) 
Pamiętam kiedyś...mając już moje maleństwo...Stoimy w kolejce w Lidlu.Kobieta ciężarna już ze sporym brzuchem stanęła w kolejce taszcząc suszarkę  na bieliznę...nie radziła sobie z tym za bardzo ....Mąż poszedł pomóc. W końcu powiedział że może by Pani bez kolejki ....cisza...nikt nic....k*** ale zrozumienie -nie ma co....podszedł do Pani kasjerki ....Kobieta też nic -strach przed tłumem ? ludźmi? Przecież ona kasuje -ona rządzi.....Nie pamiętam jak to się skończyło...ale pozostał niesmak sytuacji....
Niektórzy twierdzą -ciąża to nie choroba !!! no racja....ale skąd wiemy jak dana kobieta się czuje....Może ten skrócony czas stania w kolejkach uchroni ją przed wcześniejszym porodem ....tego nie wie nikt....Nawet zdrowa ciąża może różnie się potoczyć......
JA będę ustępować miejsca ,będę zachęcać Panie w ciąży by szły bez kolejki...by głośno mówiły że to ich kasa pierwszeństwa....!!!


---_____________________________________________________________---


Ciąża. Wspaniały czas . Oczekiwanie. Radość i Euforia . To zdrowa ciąża. 
Ciąża. Zmartwienie. Czekanie na.... Strach i niepewność. To ciąża z komplikacjami.
Miałam obydwie naraz. Tyle dobrze że ta 2ga trwała tylko 2 tygodnie. Ta 1wsza -7mcy i 2 tygodnie.
Wiem, że są mamy-rodzice -którzy przeszli dużo więcej niż ja-my ....że ich pobyt w szpitalu był większym i długim stresem w ich życiu. Ale nikomu nie życzę ani 1 dnia takiego strachu, niepewności i innych emocji co przeżyłam z moim synem ..... Wiedzą to wszyscy rodzice wcześniaków ......  


---____________________________________________________________---


15.07.2015 środa ..... 
13 lat temu byłam w 35 tc...z bliźniętami...nie wiedziałam jeszcze że za 2 dni urodzę ......
2 lata temu byłam w 30+2dni tc....nie wiedziałam, że nagle w 31 tc pojawią się komplikacje....a w 33tc urodzę synka.....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz