niedziela, 4 marca 2018

odc 195 Porządki wiosenne




Właśnie siedzę w mega wkurwem ...Miło dowiedzieć się o sobie mega "coś miłego"
Jestem pretensjonalna. Nieźle...pretensje mam w głosie - a to dobre. 
Wcześniej także w rodzince znalazła się przychylna osoba,która mocno wypowiada się o mnie ,i nie tylko o mnie. Lecz często można polec w tej materii i zacząć niezauważalnie gryźć już samego siebie,zamiast kogoś.  
Trujące osoby są wokół nas ,czasem najwięcej takich bardzo blisko!!!!!!!!!!!!!
Ogłaszam w mym życiu :
Porządki...lecz nie domowe. Ten rok zapowiadam pt "Porządki w życiu" .Do końca 2018 wylecą z mego otoczenia ludzie,którzy nic nie wnoszą dobrego ,tacy którzy zabierają energię ,którzy mnie nie akceptują taką jaką jestem .WYNOCHA! Odcinam się od tych osób w 200% . Nie ma WAS NIE MA !  
Pozostaną dający dobrą energie ,motywujący ! Lubiący mnie taką jaką jestem . 
Życie jest za krótkie na obcowanie z takimi ludźmi,którzy krzywdzą ,obgadują ,są samą złą energią ... 
JESTTTTTTTTTTTTTT MOCCCCCCCCC 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz