niedziela, 4 marca 2018

odc 194 Matczyne odchyły czyli matka szuka pasji...


#szukającmotywacji
#mamtęmoc
#siła

Z racji żeby nie zwariować z przytłoczenia zimowym (czyt. pseudo zimą  ) matka polka szuka inspiracji pasji ,którą by bardzo chciała realizować. Kocha wprawdzie czytać książki...jednak możliwość czytania po 22 równa się szybkim zaśnięciem ...Odpadło od razu. W dzień szans nie ma ,chyba żeby w piwnicy się schować z podręczną małą latareczką . 

Próbowała już spraw wielu. Wielką fascynacją darzy chusty. Chustonoszenie  trwało krótko. Mały dzieć kocha swe nóżki ,a mój kręgosłup nie lubi tyle kg...tyle w temacie. Jednak widok pięknej chusty sprawia że serce mocniej mi bije ....
Myślę się szkolić w tym temacie ,jednak boje się nie przebić w tak wielkim rynku który teraz ma mnóstwo doradców ,juz tak doświadczonych.Czy wystarczy pasja i mega entuzjazm?
Z racji ,że w mojej małej duszyczce mieszka artyzm (chyba??) chciałam robić biżuterię z chust,ale też myślałam nad decoupage ,o aniołkach z masy ....problemy zdrowotne moich dzieciąt zabiły moją wenę i pragnienia. Staram się mocno je wskrzesić.Myślami jak na razie. 
Jest mi po prostu wstyd. Kobieta dojrzała a taki słomiany zapał. WSTYD MATKO....A MOŻE madko???? Krytycyzm mnie dopadł na całej linii...Dlaczego tak łatwo wątpię,dlaczego jestem taka słaba. Choć czuję ,ja wiem ,że gdzieś wewnątrz siedzi we mnie DUŻŻAAA moc ,która nie umie wyjść na powierzchnię,której nie umiem z siebie wydobyć. 
Nastęony punkt...WCZEŚNIAKi...mój temat.Nie bez powodu oczywiście.
Bardzo bym chciała wesprzeć rodziców wcześniaków w moim mieście. Spotkania,wymiany doświadczeń ,wspaniałe znajomości . Cudowne dzieciaki ,mające tą siłę ! Chce spelcjalistów na tych spotkaniach - doradców noszenia,fizjoterapeutę,doradcę laktacji . 
MOCCCC PROSZĘ NADEJDŹ ..mam tyle do zrobienia . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz