czwartek, 14 grudnia 2017

odc 186 ja matka.





Ja matka .
Lat 3x..świętuję w ciszy.
Rysopis-zazwyczaj zaniedbana ,zmęczona,bez makijażu-DZIŚ w makijażu, podniesiona na duchu ,nadal zmęczona..
 Rozmyślam nad sobą i swoim życiem. Jak to przystoi w swe urodziny. 
Dziś wiele dało mi do myślenia ,np wizyta u kardiologa ,niby jak formalność ,ale bałam się gdzieś tam w środku siebie ...Pomyślałam ,ileż ja to mam szczęścia . Czworga wcześniaków ....ZDROWYCH wcześniaków...jejj to jest naprawdę COŚ !!!! 
Matka która się dziś nieco załamała...ale nad samą sobą,żal wypłynął jak gorąca lawa ,parząc myśli. GŁUPIE MYŚLI...
Teraz pisze i tak się ganię trochę ...Zobacz te dobre strony matko mająca urodziny ,no i co z tego że bez tortu...czy on taki ważny? nie...cukier szkodzi :P:P:P
Pomyśl że umiesz i dasz radę być świetną mamą ! CHOĆBY CO 2 DZIEŃ ...to bardzo wiele! Bo ślepo patrzysz a towje małe dzieci uśmiechają się do ciebie ,i mówią " mamo ja ciebie kocham i lubię" i te wymowne pacniecie małą rączką w głowę czy policzek. Mamo nie jesteś sama ! 

ps. Panie Boże ty patrząc na moje potknięcia i różne durne zachowania...PROSZĘ o zdrowie dla mych dzieci... to moje jedyne prawdziwe ,najprawdziwsze  życzenie tegoż dnia >>>>WŁAŚNIE ZDMUCHNĘŁAM TE ŚWIECZKI NA MYM WIRTUALNYM TORCIE >>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz