środa, 22 marca 2017

odc 142 Eh wiosna ach to ty ...?





No i mamy to ...mamy !!!! wiosna od wczoraj. I gdyby nie kalendarz i trąbienie wokół o tym ,no raczej bym tego nie odczuła...


...ospałość niedźwiedzia nadal jest...i jakaś ciężkość ...Jakieś wewnętrzne zrezygnowanie ,że tego czego pragnę mocno tak bardzo mocno nie uda się....Efekty uboczne wiosny? 
Choć WIEM ,że mam tą siłę ,że ona tam jest ,ona siedzi we mnie ...ale jakąś wstydliwa jest czy co????
Wyłaź do cholery ze mnie i pokaż klasę !!! Ale szybko!! JUŻ TERAZ ! 

Dzieci.Fakty.
Wkrótce przestawienie godzin na letnie...oj ałłłł bedzie... 
Maryś mówi mama! w tą ndz aż mi szczęka opadła...i gdzieś tam łezka wzruszenia pojawiła się ...A to że włazi w każdy kąt mieszkania to już norma ....i ta radość ! Tu powinnam brać przykład każdego dnia! 
Miki wulkan jakichś złych emocji...choć wczoraj po mega długim spacerze ok 20 skapitulował ....sam kładąc się do spania :P
I pokolenie pochylonych głów ...którego totalnie nie rozumiem ...w ogóle , wcale ...mimo starań -słabo mi to wychodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz