czwartek, 5 lutego 2015

Odc 14 Dziś to już dziś !

18 mcy ...1,5 roku....to dziś !!!!! 16:16...
I cieszę się z tego powodu że mój synek rośnie,zmienia się-że to co było złe oddala się od nas coraz bardziej.
Prawie codziennie widzę coś nowego -a to słówko się wyrwie,a to nowy pomysł rozrabiania. A to nowe preferencje smakowe,co bardzo mnie cieszy.
Dziś mija dla mnie matki ważny moment-czas zacząć naukę korzystania z nocnika,próby samodzielnego jedzenia,koniec butelek ...początek czegoś nowego. Muszę uzbroić się w cierpliwość ,oj dużo cierpliwości i wytrwałości muszę w sobie odnaleźć. 

Mój kochany SKARB ...1,5 roku temu maleńki chłopczyk ważący niespełna 3kg...bo 2560...Teraz ponad 12kg radości i uśmiechu!!!!!!!

 Dziś rano chciałem za wszelką cenę mamie telefon zabrać....



 ehh ten dydy...

 a tu przed drzemką...zmęczony byłem że hohoooo....

  :D



 zębów szt 16....i szukam znowu tych 4???? zagubionych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz