piątek, 2 lutego 2018

Odc 189 matka_nie_idealna (!) odc 1

Trudno. Nie to nie. Koloru nie będzie. Olewam..tak jest tak jak się z komórki pisze.
Leżę i myślę o winie, tak winie.. Chcę luzu, ucieczki od myśli które mnie wręcz atakują. Stres podcina mi nogi,potykam się o swoje zdrowie, tj.zaczynam. Martwi mnie to trochę. Jeśli stanowisz opoke w domu nie możesz być słaby, nie możesz polec... Choćby w łóżku z chorobą. Dziś miłe towarzystwo z szarlotką i kawą.. To dużo dla mnie. I gdybyśmy tam siedziały patrząc na siebie nic nie mówiąc i tak byłoby okej. Matki się rozumieją, nie wszystkie, ale znam kilka takich co odbierają moją częstotliwość...O dziwo 🙈 
Jedno wiem ten rok to czas zmian w moim życiu. Na wielu kierunkach mojego życia. Bez odwracania się w tył i wspominania. Zmiany ku mojemu dobru. Dobre decyzje, kroki ku sile. 
I gdybym musiała poświęcić trochę czegoś... Zrobię to. 
Takkkk zrobię! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz