sobota, 29 czerwca 2024

Odc 226 O tym ,że spróbuję. Wrócić, oczywiście.

 Witam !!!

Nie było mnie tu 2,5 roku .

Wiele razy myślałam czemu ? Tak lubiłam pisać. Czy to efekt braku weny ? Czy to iż blogi nie są już modne i pożądane?  Możliwe że to 1 ,napewno nigdy nie kierowałam się modą a moją wewnętrzną potrzebą.

Mnie pchają tu emocje ,chęć ich wyrażenia ,podzielenia się..



Co u nas ??

Czas biegnie szybko ,nawet za szybko .

Moje maleństwa już nimi nie są, rosną, zmieniają się. Wygląda na to że już jeden nastolatek już na podkładzie.Miki konczy 11lat w tym roku !!!!! Aż się wierzyć nie chce 😬😝- a jednak !!! A co dopiero leżałam w szpitalu....rodził się....tona emocji ..

Do dziś niesiemy bagaż tych doświadczeń, na szczęście, nie tak ciężki jak myślałam,że będzie- jednak jest .Momentami będzie ciężko- jednak zmieniłam podejście. Większość rzeczy które sobie wizualizujemy-się nie spełnia!!!! Mikiemu po serii wizyt zdiagnozowano nadwrażliwość- czuje mocniej, bardziej - przez to jego reakcje,zachowania. Do tego deficyt skupienia i uwagi. Odetchnęłam, naprawdę. W szkole nie jest źle, choć troszkę obawiam się czwartej klasy. Ale z drugiej strony- pożyjemy zobaczymy.

Marysia wyrosła na super dziewczynkę, świetnie poszła jej pierwsza klasa.

Jestem dumna z obydwóch. Mocno.

Widzę dwa mocne charaktery ,mające pazury ,mające walkę o swoje ,ale też wycofujące się..CDN... ciao!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz