niedziela, 23 kwietnia 2017

odc 146 być jak zombie?








Człowiek Zombie.
Oczy na zapałkach.
Kocham Kawę.
Jak się cieszę że mam ekspres !!!!
/hasła rodzica/
Niewyspany rodzic to norma macierzyństwa. 
Dziś rano oczu otworzyć nie mogłam ,a z nad cyca łypało na mnie oko ,małe oko ...O nie pomyślałam. Patrzę na zegarek a tam 5:30 o zgrozo.
Cycek w buzie nachalnie...małe oczko zamknęło się ...ufff... Ale hola hola mamuśka ! i tak spać nie będę ...oczy na dobre plus reszta były gotowe 5:55....Dzień dobry ! 
o 8 ja miałam już dosyć ...jak bym się położyła spać wtedy no przed 12 na pewno ciężko byłoby mnie dobudzić ! 
I mimo że od przedwczoraj mam ekspres do kawy o którym marzyłam on i tak nie zaradzi mojemu nie wyspaniu ...ani żadna kawa a jedynie 
 SEN ! i to taki dłuższy dodam ....
Ale jeśli to jedyny minus który mam doświadczać to się zgadzam :D bo to nic w porównaniu z innymi problemami...
To było w piątek....a w sobotę 7:10 łaskawie ....wielkie wow...odespałam. TataT zajął się dziećmi ,mama objęła Morfeusza ! 
Niedziela....zaczęło się ok 5:30 o zgrozo !!! cyc ...i jakoś udało się do 6:20 ..i bach wstajemy !!!!!!! oczy na zapałki i do przodu ...do 8 2 razy usypiana ...2 razy nagle siad i dawaj dalej ,zdecydowanie to było ładowanie bateryjek ( tak !! takkkk!!!! chcę takie baterie !!!!)
Noi broi do teraz ...a jest 8:50 ....
MIŁEJ NDZ :D

edit . 10:10 nadal nie śpi :0000

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz