czwartek, 1 stycznia 2015

Odc.9 Nowy Rok przed nami...

1.01.2015

- 1 wszy dzień mojego Urlopu Wychowawczego.... strachem mnie napawa.... boję się jak to bedzie ze strony materialnej...no taka prawda....
a z drugiej strony cieszę się że mogę dać więcej siebie mojemu kochanemu skarbowi.....
nie chcę chorób z mojej pracy ...nie chcę stresu ....dlatego taka decyzja.... 
za 7 dni mija 2 lata jak zobaczyłam na teście upragnione 2 krechy.... 2 lata...powtarzam to jak mantrę ...kiedy ten czas minął??? 
do końca życia będę tą rocznicę świętować -mojego prv cudu !

co do kocyka Minky jest świetny!
co do Świat B.N. szybko minęły....Miki nie bał sie Św.Mikołaja ...prezenty sprawiły mu sporo radości na tyle ile umiał sie nimi cieszyć :p oczywiście mamy swojego faworyta ...samolocik :P 


latam samolotem :D


taki ze mnie przytulasek ....

tak ..no do ciebie mówię :D


oj ..będzie co przylepiać do lodówki :d



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz