poniedziałek, 8 stycznia 2018

Odc ten nie musi mieć nr...

8.01.18 fajna data nie?  
18:17 godzina jak godzina 
Dla mnie ważna. Urodziła się Helenka.
Od wczoraj pół rodziny żyła jej narodzinami.
Dziś dała szczęście swym rodzicom - siebie. Po drodze nie było łatwo, ale jak wspaniały finał. 
Idąc tam wieczorem z sercem na ramieniu, z łzami w oczach, z napędem w nogach, tak że aż bolały mięśnie. 

Trochę miałam de ja vu.. 
19 mcy temu ja tam miałam swe ciężkie chwile. Rodziła się Marysia. 
Teraz wiem jak ważne jest wsparcie, nawet takie.zeby razem pomilczeć lub jak dziś uscisnąć się w radości,pokazać łzy ulgi , że to już, że wszystko ok. 
Witaj Helenko z tej strony. 
Oj wiele miłości cie czeka, oj wiele. 
#cud narodzin 
#maleńkadziewczynka 
# bocianówka 
# takwieleemocji 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz