czwartek, 22 czerwca 2017

odc 158 LATO. Wakacje.



DZIŚ 1 dzień lata ! BRAWO ! słonko na oknem ,jak powinno być ,bo w tym roku jakoś słabo z ciepłem było....jednak jak już ciepło wszyscy buczą że za ciepło.JA tam lubię, za kilka miesięcy będziemy znowu bardziej się ubierać .
Ale nie o tym nudzenie...

WYJAZDY. ROZJAZDY. No i temat którego raczej nie lubię ....pakowanie z dziećmi. JA luzik ....kilka ciuchów,kosmetyków ,babskich słabostek i mogę wybywać...Jedzenie? Na bieżąco,na świeżo... 
Ale z dziećmi trochę się to komplikuje.
Zasadniczo wyjazd w Polsce powinien być lżejszy ,bo dostępność na wyciągniecie ręki...Jednak ja nie lubię latać po sklepach ,szukać itd...WOLĘ mieć tu i teraz. Za granicą też wszystko dostępne ,jednak mama jak i dziecko ma swoje ulubione ,i znowu tu i teraz u mnie zwycięża,pomijając barierę językową.
Pakowanie jest ciężkie ...to brać tego nie...i tak kółko..Czegoś nie zapakuję,mam wątpliwości czy dobrze zrobiłam.Oszaleć idzie.
Jednak najważniejszy punkt w pakowaniu to apteczka ! Zawsze ją muszę mieć z moim must have w środku.Wiele razy wyśmiewano się ze mnie ,a co do apteki sie nie da iść...taaa szukać i czas tracić do tego nerwy gdyby coś... Jednak niestety się coś zawsze przydawało. 
NASZA APTECZKA 
-2 środki przeciwgorączkowe tj coś z ibuprofenem i coś z paracetamolem /zazwyczaj kupuję wersję forte-mniej do połknięcia ,butelka też mała/
-specyfik na gardło np .Uniben ,tańsza wersja tantum verde ...do tego jakieś pastylki na ból gardła
-na nawodnienie i tu orsalit czy  floraktin elektrolity ,do tego smecta 
-na biegunkę zazwyczaj nifuroksazyd
-lepce ,bandaże,gazy 
-octanisept,maxibiotic to wiadomo na rany w razie w 
-oczywiście musi być coś po ukąszeniu komarów ,tu zwycięża fenistil żel ...nie muszę dodawać że też tutaj dodaje wszystkie specyfiki na komary ,żeby nas omijały
-syropy zazwyczaj 2 ,choć nie zawsze ,na mokry i suchy kaszel
noi naj w każdym moim wyjeżdzie -inhalator + leki do niego.... 
za granicę biorę od pediatry antybiotyk .. i osłona ..
Ostatnio dopisałam wodę termalną .bo to świetna sprawa latem zarówno dla dzieci. Za nami próba Vichy ,a przed nami Avene :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz