niedziela, 21 maja 2017

odc 152 Dzieci .



Temat rzeka. Parę słów o moich ....
Bliźniaki ....dumni nastolatkowie ,którzy chcą na każdym kroku sprawiedliwości "Świata" ,która moim skromnym zdaniem nie istnieje...Lej wody ,kłótliwe dusze .... Ale wiem że też dobre dzieci ,które szukają swojej ścieżki ,swojego miejsca ....Chcą być traktowani jak dorośli ,ale wolą zachowywać się jak dzieci ,bo tak wygodniej i lepiej....
Obowiązki to katorga ,czas wolny to głównie elektronika ...

Miki -buntowniczy niespełna 4 latek..który ma pewno za złe detronizację z tronu najmłodszego członka rodziny ...
Pełny energii ,oporu i ciekawych pomysłów. 
Mały chochlik robiący starszym na złość i ludek psujący wszystko w domu !!!! 

Marysia ,mała dzidziora raczkująca wesoło po domu,stająca przy każdym skrawku ściany i czegokolwiek co daje podporę. Uśmiechnięta śliczna dziewczynka ,mająca już swój charakterek i humorki. 

i...mogłabym tak pisać i pisać ... DUMNA JESTEM .Z NICH 4 .W końcu to połowa mojego dna :P 
Kawałek mnie w nich . 
I mimo że nie mam cierpliwości jak kiedyś i tyle siły jak kiedyś czuję się dumną mamą moich dzieci. 
Mam nadzieję że wyrosną na mądrych ludzi ! NA wspierające się nawzajem rodzeństwo ..... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz